Instrumente esentiale de tehnologie pentru munca de acasa

Din cauza noului virus corona, multe companii au fost nevoite sa isi trimita angajatii sa lucreze de acasa pentru a nu fi atat de expusi riscurilor. In calitate de manager trebuie sa te asigur ca echipa ta de acasa va avea instrumentele necesare pentru a putea sa presteze serviciul. Este nevoie de anumite platforme pentru o eventuala videoconferinta, pentru un chat si de anumite dispozitive pentru a usura munca sau pentru a-i pune la dispozitie angajatului conditiile necesare pentru a efectua munca si sa aiba cele mai bune rezultate. 

Este necesar sa pastrezi legatura cu membrii echipei tale, de aceea este nevoie de o platforma online pentru videoconferinta sau pentru chat. Un prim instrument este platforma Skype. Aceasta permite atat o videoconferinta, cat si chat. Este o platforma gratuita, asa ca nu va trebui sa aloci un buget semnificativ acestei platforme si are caracteristici eficiente si usor de folosit, accesibile, deci este un loc de intalnire perfect. 

Trello este o platforma care face usor procesul de gestionare si de proiectare, care face usoara colaborarea si crearea proiectelor. Este usor sa adaugi membri care sa participe si ei la proces si nu trebuie sa iti aloci un numar de zile pentru a invata cum functioneaza, pentru ca este o plaforma care se foloseste cu usurinta. Platforma poate fi accesata de pe multe dipozitive, de pe laptop, calculator, tableta si chiar telefon. 

Splashtop este usor de utilizat de catre persoanele care inca nu sunt familiarizate cu acest proces. Este un software care permite accesare desktop-ului de pe orice dispozitiv. Este fiabil si usor de accesat si face accesibil sistemul chiar si in afara biroului. 

Atunci cand lucrezi de acasa este mai dificil sa iti gestionezi timpul. De aceea aplicatia Toggl cronometreaza munca online, poti sa iti programezi anumite sarcini pe care trebuie sa le indeplineste la o anumita ora, pentru a nu cumva sa uiti ca trebuia sa faci ceva sau sa vorbesti cu un client si tu erai preocupat cu treburile casei. 

Google Docs este perfect atunci cand colaborezi, deoarece poti partaja anumite documente sau fisiere si daca faci vreo modificare ti se salveaza automat, fiind conectat la Google Drive care are un spatiu mare de stocare. 

Lucrul cu doua monitoare este eficient mai ales atunci cand trebuie sa faci doua lucruri simultan. De aceea, ca manager trebuie sa te asiguri ca le poti pune la dispozitie angajatorilor un monitor in plus, poate chiar sa ia unul de la munca. 

De asemenea, tastatura si mouse-ul sunt eficient si in cazul in care ei nu au acasa, ar trebui sa le permiti sa le ia pe cele de la munca. 

Castile cu anularea zgomotului sunt benefice, mai ales pe parcursul unei conferinte video sau a unui apel cu un client sau coleg si previne distragerea atentiei a angajatorului. 

Astfel ca, in calitate de manager este necesar sa le pui la dispozitie membrilor echipei tale toate aceste dispozitive si platforme pentru o colaborare eficiente si pentru a rezolva sarcinile cu succes si cu usurinta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *